liverpool.reismee.nl

... terwijl Sara in Londen zat ...

Terwijl Sara dit weekend in Londen zat, bleef Sam helemaal alleen in Liverpool! Sara vertrok zaterdag in alle vroegte voor een weekend Belgische liefde en toeristisch tijdverdrijf in Londen! Het is niet dat Sam niet mee mocht, maar hij gunde de prille tortelduifjes hun privacy!

Het kon hem allemaal niet deren want na een lang gevecht tegen de groep voelde hij zich dit weekend eindelijk terug in zijn nopjes! Het ergste van het ziek zijn was na 4 dagen voorbij, maar de volgende 4 dagen bleef de ziekte toch in zijn lijf zitten waardoor hij na 3 weken in Liverpool bijna de helft in zijn bed had gelegen! Maar dit alles was nu voorbij! Hij stond zaterdag vroeg op, vond ergens in een winkel een heerlijk brood en verse croissants, die ook naar croissants smaakten! Mijn dag kon niet meer stuk! In de namiddag ging ik naar Crosby Beach met enkele andere Erasmusstudenten. Op het strand en in de zee staan daar standbeelden verspreid van naakte, roeste mannen die naar de zee staren. In combinatie met de zon die regelmatig eens door de wolken kwam piepen, een prachtig zicht. De strakke wind en het leuke gezelschap maakte het een leuke namiddag die passend eindigde in een Engelse coffee-shop mét heerlijke chocoladetaart.

Zondag ging ik in de studentenbibliotheek wat voor school werken, en ik bleek zowaar lang niet de enige. Er bleken heel wat studenten aan het werk die misschien probeerden om hun inschrijvingsgeld (3000 pond voor 1 jaar!!!!) deinvestering waard probeerden te maken. Verder werd het een gewone zondag, die passend eindigde met Sportweekend, zij het dan wel op internet.

En maandag werden de vriendjes weer herenigd. In de Mac Donalds brachten we elkaar op de hoogte van ons weekend, en ook Sara bleek een leuke tijd gehad te hebben zonder mij!

Morgen ga ik terug lopen, want dat is helaas al 12 dagen geleden! En ik was net in vorm! En voor volgend weekend heb ik zotte plannen! Maar dat horen jullie nog wel ...

Zonnige groeten uit ....

LIVERPOOL!

Reacties

Reacties

Kristel

Beste Sam,

Fijn te lezen dat je zo geniet van Britse lekkernijen!
Op deze koude herfstdag aan jou gedacht; zou je gaan lopen zijn en hoe is de conditie?
Geniet van je komende weekend, van dáár zijn... (wat gaan de weken vlug!).

Groetjes ook aan Sara!
Kristel

kimara

Hoi Sam.. jbent lang nie de enige die ziek is geweest! heb der ook last van gehad! maar ben ook opnieuw fit! dus we kunnen der weer invliegen! woensdag wast openingsfuif! twas fijn..

voor de rest hebben we veel werk en ist druk! maar daar houden we van ;)

sara.. hoe was londen? zalig wslk!

ik ben blij af en toe iets van jullie te horen!

dikke herfstzoen! Kimara

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!